time flies when you're having fun! - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van sabina schaafsma - WaarBenJij.nu time flies when you're having fun! - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van sabina schaafsma - WaarBenJij.nu

time flies when you're having fun!

Blijf op de hoogte en volg sabina

04 Maart 2014 | Zuid-Afrika, Port Alfred

pffff....en voor je het weet ben je alweer op de helft.. :( maar mensen wat is het gaaf hier..veel te zien en te doen, dus soms schiet het schrijven van een blog er een beetje bij in.. maar goed we zijn in ieder geval al naar Addo's elephant park geweest waar wij veel wilde dieren zoals olifanten, zebra's, zwijntjes en buffels gezien hebben. en afgelopen week zijn wij 2 nachten naar een township geweest waar wij met z'n allen in 1 huis bleven slapen ( wat best nog wel een uitdaging is met 14 mensen en 11 matrassen...)dus onze tetris skills kwamen goed van pas. maar het was zeker een bijzondere ervaring. iedereen was heel aardig en er werdt heerlijk voor ons gekookt. wij zijn nog bij een lokale school geweest en bij een dierenopvang. Beetje jammer dat wij de hele donderdag middag op de bus hebben zitten wachten die niet op kwam dagen, maar ja..TIA (this is Africa...) dus ja, wat doe je dan, nou dan leg je een paar matrassen op de oprit en ga je de hele middag liggen chillen. gewoon, omdat het kan.
voor deze week staat adventure tourism op het programma, dus volgende week gaan we met de hele klas een adrenaline cruise op zee doen ( ik ben net zo benieuwd als jullie hoe het gaat zijn) maar ik hou jullie op de hoogte.

tot snel!

xoxo Sabina