een goed begin is het halve werk - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van sabina schaafsma - WaarBenJij.nu een goed begin is het halve werk - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van sabina schaafsma - WaarBenJij.nu

een goed begin is het halve werk

Door: Sabina

Blijf op de hoogte en volg sabina

07 Januari 2014 | Nederland, Leeuwarden

nou, daar gaan we dan...
bijna is het zover... even 2,5 maand zuid afrika. Alsof het niks is. natuurlijk wel heel leuk maar wat een werk. Nog een paar weken en dan is het zover bedacht ik me van de week terwijl ik als een malloot aan het bedenken was wat ik allemaal nog moest regelen. ( vaccinaties, paspoort, creditcard, papieren van school, meetings, bedenken wat je allemaal in je koffer propt...de lijst lijkt eindeloos....)

maar gelukkig straks eerst 4 dagen kaapstad met merel. even een paar dagen bijkomen van alle inpakstress bij een knus hotel vlak bij de tafelberg :D.

nog even volhouden in dit hollandse weertje en dan lekker naar de zon.

wil je weten wat ik allemaal voor wilde avonturen ik ga beleven in zuid afrika samen met Merel, Elsemiek en Eva? blijf dan vooral mijn blogs lezen voor alle doldwaze avonturen met de diva's in de jungle! :D

xoxo Sabina

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

sabina

Actief sinds 07 Jan. 2014
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 5403

Voorgaande reizen:

03 Februari 2014 - 13 April 2014

Zuid afrika

Landen bezocht: