holiday's over, back to real life.... - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van sabina schaafsma - WaarBenJij.nu holiday's over, back to real life.... - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van sabina schaafsma - WaarBenJij.nu

holiday's over, back to real life....

Blijf op de hoogte en volg sabina

03 Mei 2014 | Zuid-Afrika, Port Alfred

hooi allemaal, het is alweer even geleden dat ik mijn vorige blog heb geschreven, maar ja het enige wat ik heb gedaan is vakantie vieren de afgelopen weken, ( wat heel zwaar is). ondanks dat het weer af en toe niet mee werkte hebben we over het algemeen nog niet te klagen, zeker niet in vergelijking met het weer in nederland. maar ook aan het goede leven hier komt een einde...
Maandag is het dan zover, tijd voor een nieuw moduul, een nieuwe klas en nieuwe mensen. gedaan met de rust en wilde feestjes en back to reality...:P
ja dat geloof ik zelf ook niet helemaal...

maar ik moet wel zeggen, hoe meer mensen er terugkomen van vakantie, hoe gezelliger ik het hier alweer vindt, gelukkig werkt het weer wel mee, want dat is op dit moment 1 van de weinige dingen die hier goed gaan, er is maar op 1 plek op de hele campus internet, geen enkel huis heeft internet, en de roosters en klassenindeling kunnen we pas maandag bekijken... maar ja TIA!
het is een uitdaging zullen we maar zeggen...

dus vanaf volgende week meer doldwaze avonturen van mijn tijd hier in zuid afrika, want we gaan voorlopig nog niet naar huis :D

en jurrien, bedankt voor het bavariajurkje, die gaat zeker aan tijdens de wedstrijden van het WK. :D

xoxo Sabina

  • 03 Mei 2014 - 19:02

    Tiny:

    Heerlijke.korte verhalen heb je altijd Sab! Leuk.om te lezen!! Zet m.op dit moduul!! Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

sabina

Actief sinds 07 Jan. 2014
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 5411

Voorgaande reizen:

03 Februari 2014 - 13 April 2014

Zuid afrika

Landen bezocht: