en we gaan nog niet naar huis.. - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van sabina schaafsma - WaarBenJij.nu en we gaan nog niet naar huis.. - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van sabina schaafsma - WaarBenJij.nu

en we gaan nog niet naar huis..

Blijf op de hoogte en volg sabina

21 Maart 2014 | Zuid-Afrika, Port Alfred

het lijkt wel gister dat ik voor het eerst met mn voeten op zuid afrikaanse grond stond..en toch is het alweer ruim 7 weken geleden..dus om gelijk maar even met de deur in huis te vallen... ik heb besloten om hier nog wat langer te verblijven..( heel vervelend) dit betekent dat jullie mij wat langer moeten missen, maar in juli kom ik echt terug..en voor mij is het ook niet makkelijk..ik moet jullie ook allemaal missen..en mn fiets.en de stamppot..en MN HAKKEN!! ( nooit gedacht dat ik mn hakken zou missen maar het is zo..7 weken in slippers gaat ook vervelen..) maar goed des te meer leuke verhalen om te vertellen, zo heb ik de afgelopen weken een safari door Scotia game reserve gedaan, nog meer beestjes kijken, maar het is wel heel gaaf als er ineens leeuwen vlak voor je neus staan. en vorig weekend zijn we naar de surfplek van zuid afrika geweest, Jeffrey's bay.. dus 3 keer raden wat we zijn gaan doen..juist, surfen ( of in ieder geval een poging gedaan tot) en het ziet er veel makkelijker uit dan het is.

geniet van de foto's en tot snel!

xoxo Sabina

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

sabina

Actief sinds 07 Jan. 2014
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 5402

Voorgaande reizen:

03 Februari 2014 - 13 April 2014

Zuid afrika

Landen bezocht: