time to say goobye for the first time.... - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van sabina schaafsma - WaarBenJij.nu time to say goobye for the first time.... - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van sabina schaafsma - WaarBenJij.nu

time to say goobye for the first time....

Blijf op de hoogte en volg sabina

07 April 2014 | Zuid-Afrika, Port Alfred

Ook al zit je aan de andere kant van de wereld, soms heb je gewoon zo iets van wat doe ik hier in godsnaam?! Tuurlijk hebben jullie de afgelopen tijd kunnen lezen hoe leuk, en gezellig en fantastisch het hier is..en toch op sommige momenten beginnen de wilde dieren, de zon, het feit dat je als je hier iets wilt doen een auto moet hebben en de braai je ook wel eens de keel uit te hangen. Nu wil ik niet zeggen dat ik een zwaar leven heb of zo, maar wel heeeellll veeeeellll vrije tijd..en laat dat nou net hetgeen zijn wat ik thuis niet had..en ik merk dat ik ook niet het type persoon ben wat daar heel gelukkig van wordt ( 9 weken vakantie is wel heel lang..). Maar goed, het is maar wat je er zelf van maakt natuurlijk. Gelukkig zit het eerste moduul er weer op en ben ik er doorheen gevlogen, het lijkt wel een paar weken geleden dat we net aan het moduul begonnen en iedereen elkaar net leerde kennen. En nu, ja nu is het alweer tijd voor nog 3 weken vakantie….voor degenen die blijven dan in ieder geval. En het is te merken. Koffer worden ingepakt, auto’s worden volgestouwd en vele afscheidszoenen en knuffels worden uitgewisseld. De vrolijke feeststemming die eerst in Huize Botmill was lijkt nu meer de rust van een bejaardentehuis uit te stralen ( maar dan wel een waar de wilde apen vrij rondlopen). Maar gelukkig is Eva hier nog een weekje, dus we gaan deze week even alle vrije tijd benutten die we hebben. En ach, die wilde avonturen hebben ook wel weer iets. Laat het maar aan elsemiek over om midden in de bush bush van Hogsback een wandelpad te zoeken door alle struiken, takken, modder en stenen….alleen om er dan een paar uur later achter te komen dat dat helemaal geen wandelpad is… ja, lekker survivalen in de natuur. En ach, over een paar weken begint het hele circus weer overnieuw. Nieuwe mensen, nieuwe verhalen, nieuwe avonturen so stay tuned……..